Örnsköldsviks deltävling struken!

Tyvärr meddelar ÖMK att de är tvungna att ställa in deras deltävling i cupen den 13/6.
Banan är i alldeles för dåligt skick och de hinner inte få den i ordning till det tänkta datumet. De återkommer med mer information senare och då får vi se vad det kan bli.